Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 17:38
DANE KONTAKTOWE
 
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres:

ul. Jagiellońska 7

34–500 Zakopane

NIP: 736-10-65-088

Bezpośredni numer telefonu:

18 20 147 33

E-mail: [email protected]

E-PUAP: /mopszakopane/skrytkaESP

Godziny otwarcia:

poniedziałek, w godz. 9.00 – 16.00
wtorek, w godz. 9.00 – 14.00
środa - dzień wewnętrzny
czwartek, w godz. 9.00 – 14.00
piątek, w godz. 9.00 – 14.00

Platforma 116sos.pl

Platforma 116sos.pl powstała po to, by usprawnić i wesprzeć udzielanie pomocy osobom w kryzysie psychologicznym, społecznym lub prawnym. Jednym z ważniejszych założeń funkcjonowania Platformy jest zintegrowanie różnych kanałów komunikacji, co da większe możliwości udzielenia wsparcia i wychodzi poza klasyczne usługi telefonów zaufania. Jednak nadal najważniejsze będzie udzielanie pomocy wszystkim potrzebującym wsparcia, kontaktu czy wiedzy i informacji.
  • Źródło: 116sos.pl
platforma 116sos.pl, kryzys psychologiczny, kryzys społeczny, kryzys prawny, bezpłatne połączenie,

Kryzysowy telefon zaufania 116 123 powstał z myślą o osobach, które z różnych powodów nie mają możliwości bezpośredniego kontaktu z psychologiem czy inną osobą udzielającą profesjonalnego wsparcia. Oferta Poradni Telefonicznej skierowana jest do osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym, cierpiących z powodu depresji, chronicznego stresu, pokrzywdzonych przemocą w rodzinie, doświadczających trudności w bliskich relacjach czy znajdujących się w innej trudnej sytuacji życiowej (żałoba, rozstanie, problemy wychowawcze, samotność).
Dzwoniąc pod numer telefonu 116 123, osoba przeżywająca kryzys emocjonalny łączy się z konsultantem, z którym może porozmawiać na temat swoich trudności, otrzymać wsparcie i poradę psychologiczną lub prawną. Konsultanci są dostępni dla osób potrzebujących pomocy w trybie ciągłym 24h/7.
Połączenie z numerem 116 123 jest bezpłatne – niezależnie od tego z jakiej sieci dzwoni osoba potrzebująca rozmowy. Można dzwonić z każdego miejsca w Polsce, zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych.
Wsparcia telefonicznego udzielają pracownicy oraz współpracownicy Pogotowia „Niebieska Linia” Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego doświadczeni w udzielaniu pomocy osobom pokrzywdzonym przemocą w rodzinie oraz znajdujących się w sytuacji kryzysowej. Każdy z konsultantów posiada specjalistyczne przygotowanie do udzielania wsparcia. Telefony odbierają psycholodzy, terapeuci, pracownicy socjalni i prawnicy.

Wiadomości wysłane poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie platformy 116sos.pl trafiają na skrzynkę odbiorczą, w której znajdują się wszystkie wiadomości przychodzące od osób potrzebujących porady mailowej. Porad udzielają pracownicy oraz współpracownicy Pogotowia „Niebieska Linia” Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego doświadczeni w udzielaniu pomocy osobom pokrzywdzonym przemocą w rodzinie oraz znajdujących się w sytuacji kryzysowej. Są wśród nich psycholodzy i prawnicy.
Może się zdarzyć, że do poradni e-mailowej trafi równocześnie wiele wiadomości, co będzie wiązało się z wydłużeniem okresu oczekiwania na odpowiedź. Konsultanci będą dokładali wszelkich starań, aby odpowiedź do osoby potrzebującej wsparcia czy porady trafiła w ciągu 48h od momentu jej nadejścia.

Rozmowa poprzez chat odbywa się w czasie rzeczywistym. Rozmowa poprzez chat jest możliwa w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz. 17.00 - 22.00. Wsparcia udzielają pracownicy oraz współpracownicy Pogotowia „Niebieska Linia” Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego doświadczeni w udzielaniu pomocy osobom pokrzywdzonym przemocą w rodzinie oraz znajdujących się w sytuacji kryzysowej. Są wśród nich psycholodzy lub prawnicy.

 


Podziel się
Oceń